Кошик
45 відгуків
Відправлення товарів до 4-х роб. днів. Уточнення у менеджераУ КАТАЛОГ
+380930640981
+380986947457
УкраинаЛьвівська областьЛьвів
Кошик
Інтернет магазин
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Доставка курьером ======================================================================================================================================== Наші покупці можуть замовити доставку придбаного товару кур'єром Нової Пошти додому або в офіс за вказаною адресою. Перед прибуттям, за 30-60 хвилин, з Вами зв'яжеться кур'єр. Час доставки: з 9.00 до 21.00, крім неділі. Для отримання відправлення досить мати при собі паспорт громадянина України або закордонний паспорт, а також номер експрес-накладної (ЕН). ======================================================================================================================================== ДУЖЕ ПРОСИМО ОГЛЯДАТИ товари перед отриманням на комплектацію - відповідність замовленого , та на наявність пошкоджень. Якщо при огляді є наявні ознаки пошкоджень чи невідповідності товару, просимо відмовитись від отримання , зателефонувати та надати нам фото, для вияснення ситуації !! Якщо ознаки пошкоджень або невідповідності були виявлені після отримання товару клієтом , ми не несемо відповідальності за товар який пошкоджено чи розукомплектовано перевізником, та не повертаємо товар. ТОЖ ДУЖЕ ПРОСИМО ОГЛЯДАТИ ТОВАР ПЕРЕД ОТРИМАННЯМ, незалежно від форми оплати.! ========================================================================================================================================
  • Самовивіз ======================================================================================================================================== Самовивіз доступний тільки певних позицій товарів у м. Львів, та м. Івано-Франківськ. Забрати товар самовивозом можна тільки за попереднім погодженням з менеджером компанії, якщо такий доступний у місті клієнта. Оскільки певні групи та позиції товарів відправляються напряму від виробника, або ж постачальника і можуть бути доступні у інших містах. Доставка таких здійснюється транспортними компаніями. ========================================================================================================================================
  • Нова пошта ======================================================================================================================================== Доставка в регіони здійснюється компанією "Нова Пошта" на відділення Нової пошти а також кур'єром за адресою.. Доставка платна і залежить від габаритів і оціночної вартості товару. БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА на суму товару від 10 000 грн можлива накладним платежем БЕЗ УРАХУВАННЯ ВАРТОСТІ КОМІСІЇ ( 2% від суми замовлення + 20 грн) - ЗА ВИКЛЮЧЕННЯМ ДИТЯЧИХ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ ТА БІГОВИХ ДОРІЖОК Просимо врахувати, що при замовленні післяплатою ви оплачуєте додатково комісію Нової Пошти за зворотну пересилку грошей в розмірі 2% від суми замовлення + 20 грн. за конверт для пересилання грошей. Також дуже просимо ОГЛЯДАТИ ТОВАРИ ПЕРЕД ОТРИМАННЯМ на комплектацію - відповідність замовленого , та на наявність пошкоджень. Якщо при огляді є наявні ознаки пошкоджень чи невідповідності товару, просимо лишити товар на відділенні, зателефонувати та надати нам фото, для вияснення ситуації !! Якщо ознаки пошкоджень або невідповідності були виявлені після отримання товару клієнтом , ми не несемо відповідальності за товар який пошкоджено чи розукомплектовано перевізником, та не повертаємо товар. ТОЖ ДУЖЕ ПРОСИМО ОГЛЯДАТИ ТОВАР ПЕРЕД ОТРИМАННЯМ, незалежно від форми оплати.! ======================================================================================================================================== .
  • Транспортна компанія ======================================================================================================================================== Можливість доставки іншими транспортними компаніями обговорюється індивідуально. ========================================================================================================================================

Способи оплати

  • Наложенный платеж "Нова Пошта"Вибираючи спосіб оплати накладний платіж - при оплаті за доставку ви оплачуєте додаткову комісію за повернення коштів (комісія 2% від суми + 20 грн) ! ========================================================================================================================================
  • Безготівковий розрахунок (5375 4141 0526 2603)Безготівковий розрахунок можливий для товарів від 2 000 грн. Обговорюється з менеджером індивідуально до зацікавленої позиції. ( на усі групи товарів) ========================================================================================================================================
  • ГотівкоюПри доставці кур'єром або самовивозом. ========================================================================================================================================
  • Оплата карткою Visa, MastercardПокупці мають можливість оплатити товари шляхом перерахування грошових коштів на карту ПриватБанку. У разі вибору цього способу оплати, на вказаний Вами номер телефону відправлять SMS повідомлення з реквізитами банківської карти. ========================================================================================================================================
  • Оплата картой Visa, Mastercard - WayForPay

Гарантія:

Гарантія на товари надається 6 -12 місяців ( в залежності від придбаного товару, вказується в характеристиках ).
Гарантія на товари надається при умові збереження чеку оплати товару з вказаною датою, та сумою оплати.
Гарантія на товари копії (репліки) Брендів (наушники, смарт-годинники , фітнес браслети, і тд. ) надається тільки на заводський брак у період 14-ти днів,
у випадку виявлення браку у встановлений термін, товар підлягає обміну ( поверненню розпакований товар не підлягає)

======================================================================================================================================

--Поверненню не підлягає товар, якщо:
--він був у використанні;
--відсутня або пошкоджена упаковка товару;
--товар має видимі технічні пошкодження;
--відсутня чек або гарантійний талон.

=======================================================================================================================================

Важливо !!!
Зверніть увагу, що грошові кошти, пов'язані з пересилкою товару і переказом коштів, не відшкодовуються.

=======================================================================================================================================.

Регіони доставки:

  • Україна:
    • Вінницька область
    • Волинська область
    • Дніпропетровська область
    • Донецька область:
      • Маріуполь
      • Краматорськ
      • Слов'янськ
      • Костянтинівка
      • Бахмут
      • Дружківка
      • Селидове
    • Житомирська область
    • Закарпатська область
    • Запорізька область
    • Івано-Франківська область
    • Київ
    • Київська область:
      • Біла Церква
      • Бровари
      • Березань
      • Бориспіль
      • Буча
      • Васильків
      • Ірпінь
      • Обухів
      • Переяслав-Хмельницький
      • Ржищів
      • Славутич
      • Фастів
      • Вишгород
      • Яготин
      • Українка
      • Вишневе
      • Софіївська Борщагівка
      • Петропавлівська Борщагівка
    • Кіровоградська область
    • Луганська область
    • Львівська область
    • Миколаївська область
    • Одеська область:
      • Ізмаїл
      • Одеса
      • Чорноморськ
    • Полтавська область
    • Рівненська область
    • Сумська область
    • Тернопільська область
    • Харківська область
    • Херсонська область
    • Хмельницька область
    • Черкаська область
    • Чернігівська область
    • Чернівецька область

УВАГА!!!

Шановні покупці, обов'язково, при отриманні товару на пошті, перевіряйте його на відповідність замовленому, та  наявність механічних пошкоджень. !!!

 

Претензії через механічні пошкодження після отримання товару не приймаються!

У разі якщо товар буде пошкоджений, то Вам необхідно пред'явити претензії службі доставки. Служба відшкодовує завдані збитки, якщо її було завдано з її вини.

 

Всі механічні пошкодження (потертості, зломи), а також некомплект  деталей беруться до уваги інтернет-магазину тільки в разі їх виявлення під час отримання товару у відділенні компанії перевізника.

 

Після придбання товару, будь ласка, напишіть хороший відгук про нашу компанію. Якщо ж виникли якісь проблеми з товаром, не поспішайте залишати поганий відгук, а зв'яжіться з менеджером для вирішення цієї проблеми.
Дякуємо за Ваш вибір! Сподіваємося, що Вам сподобається нашеобслуговування.